Komunikacja biznesowa z różnymi typami osobowości

Warsztaty: Komunikacja w biznesie czyli jak się komunikować i współpracować z różnymi typami osobowości, żeby osiągać cele.

Minimum 1/3 swojego życia spędzamy w pracy, stąd warto zadbać aby ten czas nie był byle jaki. Jeśli myślisz o poprawie efektywności w firmie, myślisz o rozwoju, chcesz wspierać i integrować zespoły zadaniowe to te szkolenie właśnie jest najlepsze!

 

Psychologia w biznesie  – program warsztatów:

  • Dlaczego mój klient / współpracownik mnie nie słucha – czyli typologia osobowości jako punkt wyjścia do budowania komunikacji na najwyższym poziomie
  • Efektywność indywidualna – kim jestem, co jest moim zasobem a co mnie ogranicza w komunikacji, jak to wpływa na pracę zespołową i efektywność firmy
  • Aktywne słuchanie jako podstawa rozmowy handlowej i nie tylko –czy „trudny” klient/rozmówca jest naprawdę „trudny”
  • Jak rozmawiać z „trudnym” klientem – czyli dopasowanie strategii komunikacyjnej do różnych typów klienta
  • Moja asertywność a wpływ na osiąganie efektów i podejmowanie decyzji

 

Dla Kogo ?

  • Przedsiębiorcy
  • osoby planujące rozpocząć własny biznes

 

Jak ?

Warsztatowa forma zapewnia maksymalną możliwość wypróbowania w praktyce teoretycznych założeń i idei.

Czas: 8 godzin w tym trzy przerwy ( dwie kawowe i obiadowa)

Prowadzący: Aleksandra Cieślik

Grupa : 12 -15 osób

Cena : 299 zł