Praca w stresie i zarządzanie sytuacjami kryzysowymi

Profesjonalne i merytoryczne szkolenia dla personelu medycznego

 

Jesteśmy organizatorem szkoleń dedykowanych pracownikom służby zdrowia. W naszej bogatej ofercie szkoleniowej znajdziecie Państwo szkolenia w zakresie profesjonalnej obsługi pacjenta, krótkotrwałej jak i długoterminowej fachowej opieki nad chorym, świadczenia usług medycznych i opieki zdrowotnej na odległość (np. telemedycyny) w służbie zdrowia. Nasze szkolenia dla personelu medycznego są prowadzone przez bardzo doświadczonych specjalistów, którzy mają styczność ze służbą zdrowia podczas swojej pracy. W ofercie posiadamy także zaawansowane szkolenia dla pracowników z sektora publicznego, jak również prywatnego. Możesz szkolić się u nas indywidualnie lub pod firmą, w większej grupie. Organizujemy także szkolenia u klienta, na miejscu.

Co możesz zyskać korzystając ze szkoleń dla personelu służby zdrowia?

Zachęcamy do wzięcia udziału w szkoleniach, których celem jest poznanie, rozwinięcie i zakorzenienie umiejętności dotyczących komunikacji z pacjentem oraz asertywnych zachowań w stosunku do niego a także płynnego radzenia sobie w obliczu zachodzącego stresu oraz narastających konfliktów. Poznacie podstawowe mechanizmy kierujące komunikacją interpersonalną i zachodzącymi czynnikami, które mają znaczący wpływ na skuteczność i jej efektywność. Rozwiniecie także umiejętności potrzebne do wdrażania zachowań asertywnych, które sprawią, że każdy pacjent oraz członek personelu medycznego będą mieli ogromną satysfakcję z zachodzących, wzajemnych relacji. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. PMTraining to gwarancja najwyższej jakości merytorycznej, która doskonale odzwierciedla przeprowadzane przez naszą firmę szkolenia. Troszczymy się również o Waszą wygodę, zapewniając pomieszczenia o wysokim standardzie lub organizując szkolenia u klienta.

 

1. Sytuacje trudne w kontakcie z pacjentem:

  • język komunikacji z pacjentem- oparty na metodach porozumienia bez przemocy
  • praca nad identyfikacją typów komunikatów które są blokadą w kontakcie z pacjentem
  • rozpoznawanie źródeł trudnych emocji pojawiających się u pacjenta
  • analiza konkretnych, realnych sytuacji trudnych podawanych przez personel pomocniczy w trakcie warsztatów
  • rozwiązywanie sytuacji konfliktowych pojawiających się na linii pacjent- rejestracja, poprzez pracę metodą dramy (odgrywanie scenek oraz praca techniką „stop- klatki”)
  • praca nad właściwym nastawieniem emocjonalnym do trudnych pacjentów
  • praca nad modyfikacją sztywnych schematów myślenia utrudniających rozwiązywanie konfliktów
  • rozpoznawanie cech charakterystycznych dla pacjenta z dentofobią
  • radzenie sobie w rejestracji oraz w gabinecie z pacjentem cierpiącym na dentofobię

 

2. Zagadnienie stresu u personelu pomocniczego

  • źródła stresu u personelu pomocniczego
  • praca pod presją czasu- jak redukować napięcie u siebie i pacjenta
  • techniki redukcji stresu w trakcie pracy i po pracy (nauka konkretnych metod ułatwiających radzenie sobie ze stresem- np. relaksacja techniką Jacobsona itp.)
  • rozpoznawanie syndromów wypalenia zawodowego
  • jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym

Trwają zapisy na terminy czerwcowe – zapytaj o miejsca z rabatem 20%!